زیگولی    zigooli

زیگولی zigooli

بلوتوث و ایمیل بازی
زیگولی    zigooli

زیگولی zigooli

بلوتوث و ایمیل بازی

زیگولی معتقده عصر ارتباطات اینجوریه

ما معتقدیم که ” عصرِ ارتباطات ” نام ِ دروغینی بیش نیست . 

مثل ِ همان پدر و مادرهایی که دخترهای سبزه ء خود را ” سپیده ” مینامند و پسرهای کچل خود را ” زلفعلی ” و «سندرمِ داون» دارهای خود را ” فهیم” می خوانند ، سیاستمداران و مدیران و بزرگان ِ بشریت هم به دروغ این عصر را ” عصر ِ ارتباطات ” مینامند!

این عصر ، عصر ِ ” تنهایی و در خود فرو رفتن ” است ! اینکه در جیب ِ همه ، از پیرمرد ِ ۸۰ ساله ی محله ی ما تا بچه های ۵ ساله  مهد کودکی یک تلفن ِ همراه است ، دلیلی بر با هم بودن ِ آدم ها نیست . هیچ کس یک ظهر ِ دلگیرِ جمعه که دلت دارد از سینه در می آید و خفه شدی از بی هم صحبتی ،  زنگ نمی زند و نمی پرسد ” حالت خوب است ؟ ” ، هیچ کس تو را به نوشیدن ِ قهوه های بیمزه ی کافه عکس و یا خوردن کیک های خوشمزه ی کافه فرانسه و یا حرف زدن در کافه سیاه و سپید با آن مدیر ِ بد اخلاقش دعوت نمیکند! هیچ کس نمی گوید بیا با هم برویم جاده چالوس و کباب و ماهی ِ قزل آلا بخوریم . هیچ کس تو را به پیاده روی یک عصر ِ پاییزی دعوت نمیکند. هیچ کس حتی تنهایی اش را با تو سهیم نمیشود. وقتی زنگ می زنند با خودت شرط می بندی که حتما کاری از تو توقع دارد و بدتر از آن شرط می بندی برای پرسیدن حالت زنگ زده است یا کاری دارد و همیشه می بازی.  و تماشایی است تعجب دوستان و اقوام وقتی فقط بخاطر دیدنشان بهشان سر می زنی یا تماس می گیری . سهم ِ ما از ارتباطات ،گسترش ِدردسرها و گرفتاریهایمان است .
عصر ِ ارتباطات  فقط یک فریب است . ما وسایل ِ ارتباطی را گسترش داده ایم که مادرها هر زمان دلشان خواست به فرزندان ِ بخت برگشته زنگ بزنند که ” کدوم گوری هستی ؟ ” و زن ها به شوهرهایشان زنگ بزنند ” کجایی؟ چرا دیر کردی؟ ” و شوهرها زنگ بزنند که ” به مامانم زنگ بزن حالش را بپرس ” و فرزندها به پدرهایشان بگویند” سر ِ راه برای من سی دی جدید ِ بِن ۱۰ هم بخر با چیپس ِ فلفلی و ماست ِ موسیر! “ 
 
نظر هم که طبق معمول نمی دید!!
نظرات 3 + ارسال نظر
پشیمون چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ب.ظ http://ie-namard.blogfa.com/

چی بگم والا

دکتر سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ

شما مریزید و نیاز به درمان دارید

متشکرم دکتر جان ... کی وقت ویزیت دارید؟

علی رضا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ب.ظ http://eshghe-avval-man.blogfa.com/

مــــَـــرבے ؟؟

هــرچـقــבر مـــَـــغـــــــــرور ... !
هــرچـقــבر صـــــــــــآدق ... !
هــرچـقــבر ωــــــــــآده ... !

هــرچـقــבر جـــَــذاب ... !

هرچقــבر مـَـڪــآر ... !

בرســــــــت . . .

امــآ گـآهـے

بــراے فــتـح یـڪـــ وجــب از جـغــرافـیــآےِ زטּ

بــآیــב بــﮧ زانـــو بــیـفــتــے ... !!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد