زیگولی    zigooli

زیگولی zigooli

بلوتوث و ایمیل بازی
زیگولی    zigooli

زیگولی zigooli

بلوتوث و ایمیل بازی

چند کلیپ صوتی جالب از زیگولی

دو فایل صوتی با فرمت mp3 جالب و زیبا و مفره و شاد و خاطره انگیز و خفن ....

 برای دانلود روی توضیحات کلیک کرده و دریافت فایل رو بزنید...

 آخ نیه از صمد و ممد مخصوص ترکها    

نظام دو برریه رو یادتونه که یه موزیک ساخته بود؟ 

بعد نظر بدین بد نمیشه

نظرات 3 + ارسال نظر
taklavim جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:51 ب.ظ

آخ نیه چرا نصفه ست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

s سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ق.ظ http://shah-silent.blogfa.com/

salam
ramze matlabe ghabli chie?
webetun ham ghashange

رمز از طریق ایمیل ... دیگه زبونم مو در اورد

♥ஜ♥ ♥.•`دل نـوشــت های پسر شمالی´ سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.sea-of-the-sad.blogfa.com

در تنهایی خود لحظه ها را برایت گریه کردم

در بی کسیم برای تو که همه کسم بودی گریه کردم

در حال خندیدن بودم که به یاد خنده های سرد و تلخت گریه کردم

در حین دویدن در کوچه های زندگی بودم که ناگاه به یاد لحظه هایی که بودی و اکنون نیستی ایستادم و آرام گریه کردم

ولی اکنون می خندم آری میخندم به تمام لحظه های بچگانه ای که به خاطرت اشک هایم را قربانی کردم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد