زیگولی    zigooli

زیگولی zigooli

بلوتوث و ایمیل بازی
زیگولی    zigooli

زیگولی zigooli

بلوتوث و ایمیل بازی

نظریات یک منتقد زیگولی و جوابیه آن

 این پیام از یک از بازدید کنندگان زیگولی ارسال شده است ... زیگولی  جوابی داد ... ولی از شما هم نظر سنجی میکند اگه حق با ایشون هست بگید تا کارمون رو اصلاح کنیم

 متن پیام از فردی به نام تقی

بسم الله الرحمن الرحیم
آهای صاحب وبلاگ زیگولی
من رمز گرفتم و چند تا از پستهای شما رو دیدم تا مطمئن بشم وقتی گزارش تخلف شما رو میدم دلیل قانع کننده ای داشته باشم.
من یه دانشجوی معمولی هستم ولی نمی تونم نسبت به انتشار مطالب ضدفرهنگی و مخرب بی تفاوت باشم.

میدونی اگه امثال وبلاگهایی مثل زیگولی اینقدر ترویج ابتذال نمیکردن چقدر اتلاف وقت جوونای مملکت کاهش پیدا میکرد ؟
یه کم با دقت خودتو توی آینه نگاه کن آیا شیطون ملعون رو نمیبینی که پشت سرت وایساده و با اون قیافه زشتش خوشحال و خندونه.
چرا باید استعداد و نیروی خدادادی و فرصت جوونی خودمون رو در راه شادی شیطون و نفس امّاره هدر بدیم ؟
آیا رضایت خدا برات مهم نیست . آیا روزی دهنده تو و همه ما آدما خدا نیست؟
این کارا چه عاقبتی داره ؟
فردا زیر خاک چی به خدا باید بگیم ؟
روز قیامت چطوری کارنامه عملمونو بخونیم ؟
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی ؟
یادت نره  خدا خیلی خیلی بزرگوار و توبه پذیره .
اگه توبه کردی ما رو هم دعا کن
دریای عفو جوشد از اشک دردمندی
اوراق جرم سوزد از آه صبحگاهی
التماس دعا
خداحافظ  

--------------- 

پاسخ:سلام ...حالا که مطالبو خوندی آیا در حدی هستند که نیاز به گزارش دادن باشه؟ واقعا؟؟؟  

----------- 

 پیام بعدی

بسم الله الرحمن الرحیم

کار ضدفرهنگی و مخرب رو به خاطر خدا رها کن

و اگه تونستی کار فرهنگی مثبت انجام بده

اگه زندگیت بهتر نشد و خدا کمکت نکرد به من لعنت بفرست

یادت باشه مال و درآمد و غذای حروم هر آدمی رو بدبخت و جهنمی میکنه . شک نکن.

اموال خودت رو تطهیر کن و هیچوقت از مال حروم غذا نخور  وگرنه نمیتونی توبه کنی

التماس دعا
خداحافظ
----------- 

پاسخ:چی میگی بابا؟؟؟؟ کار ضد فرهنگی چیه؟؟؟؟ این وبلاگ فقط جنبه سرگرمی داره ... درسته بعضی از مطالب ممکنه بد اموزی داشته باشه ولی این جور چیزا الان تو موبایلا بلوتوث میشه ... شما فکر میکنی تو موبایلا چه خبره؟  کار فرهنگی میکنن؟ نخیر اقا فیلم های مستهجن نیگا میکنن...البته درصد بالایی از جوون های بین ۱۴ تا ۲۸ سال ... این کلیپ ها که فیلم مستجهن نیست.... اینا واسه خنده است... کار فرهنگی و اموزشی هم تو برخی از مطالبمون داریم.... مثل عصر ارتباطات ... یا آموزش درست مسائل جنسی ... حتی روحانیون هم برای اموزش فرهنگی دست به شوخی و مزاح میزنن تا اینطوری چیزی یاد مردم بدن .برای نمونه میتونی پست سخنرانی روحانیون رو باز کنی که رمز هم داره ببین کار ضد فرهنگیه؟اصلا کی به شما اجازه میده در مورد ما اینجوری قضاوت کنی؟ مگه شما قاضی هستی؟ یا همه چیز رو میفهمی؟دو تا کلمه التماس دعا قاطی حرفات کردی شد دلیل خوب بودنت؟ دلیل فهمیدنت؟ به هر حال نظر خودته اگه گزارش هم بدی فکر نکنم وبلاگو مسدودش کنن؟ اگه هم چند پست مثل پست گلشیفته هست بدون همه این فیلما رو دیدن و نظرشون هم تو نظرات معلومه که چیه برو خودت ببین!! از این که نظر گذاشتی متشکر  .... 

---------------- 

در پی نشر نظریات برادر سید تقی ...آقای رهگذر فانی ...هچنین جوابیه زیگولی و نظریات سایر کاربران ...این برادر جوابیه ای ارسال فرمودند که همراه با جوابیه مجدد زیگولی در زیر به انتشار د ر می آید... اگر صحبتهای قبلی این برادر را مجدد بخوانید متوجه تغییر موضع آن جناب در پی جواب ها خواهید شد 

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد

سلام
از جواب محترمانه و تامل برانگیز شما متشکرم
به حرفاتون فکر میکنم

به نظرم میاد که شما نتونستید اصل منظورمو  درست دریافت کنید (شاید چون خودتون نخواستید)
ولی دیگه حرفای قبلیم رو تکرار نمیکنم

اگه فکر میکنید به شما اهانتی کردم یا تهمتی زدم
واقعا عذرخواهی میکنم. امیدوارم خدا ازم گذشت کنه

شما و بازدیدکننده های وبتون برای من بیشتر از اون چیزی که فکر می کنید ، محترم هستید و من حقیر با اینکه با موضوعات وب شما کاملا موافق نیستم ولی هرگز نمیتونم به خودم اجازه بدم به شما تهمت بزنم

حتی اگه منو فحشم بدید میدونم چون ناراحت و عصبانی شدید اینطوری میگید
سعی میکنم از ابراز تنفر و بدگمانی شما نسبت به خودم ناراحت نشم
ولی از بی تفاوتی شما ...

ضمنا  من یه دانشجوی معمولی هستم و هرگز نمیتونم ادعا کنم که آدم خوب و کاملی هستم ، به خاطر همین هم میگم التماس دعا چون همیشه محتاج  دعا هستم  و : « دعای دیگران در حق انسان مهمتر از دعای او در حق خودش است »

به همه هموطنان غیور خودم منجمله شما ، احترام میگذارم
باز هم معذرت میخوام که مزاحم شدم
امیدوارم ایشالله سال خوبی داشته باشید

شرمنده ام از اینکه  احساسات شما و قلب شما رو جریحه دار کردم   

خداحافظ

--------  

پاسخ زیگولی:سلام از پیام شما سپاسگذار... منظور شما را کامل فهمیدیم.... نصیحت شما مربوط به کسانی است که در پی ترویج فحشا و از بین بردن روح لطیف انسانیت است... وبلاگ ما چنین چیزی را ترویج نمیکند ... هدف وبلاگ ما اینست که سعی نمایید از چیز هایی که رواج دارد و عادت شده نکاتی مثبت بیاموزد... که گویند ادب از که اموختی ؟ از بی ادبان... همچنین مثلی زیبا میگوید انسان موفق کسی است که از سنگ هایی که دشمن برای نابودی او پرت میکند بنایی محکم بسازد برای محافظت از خود...منظور از همان سنگهاست نه چیز دیگری .. به هر حال شما حق این را دارید گزارش بدهید ...یا اینکه در نظر سنجی وباگ گزینه خیلی بد را انتخاب نمایید ... ما هم حق داریم روش خودمان را داشته باشیم ... و دیگران هم حق دارند در مورد این مطالب نظریه خود را ارسال نمایند... آزادی بیان همین است البته با احترام متقابل و به دور از بد زبانی ها... بسیاری از کاربران نظریه هایی ناجور و ناسزا به نظر شما دادند اما مرام ما تایید این نظریه ها نبوده و انها را تایید نکردیم .. در ضمن احساسات و قلب ما جریحه دار نشد ... شاید سنگی که شما بسوی ما پرت نمودید همان سنگی است که زیگولی برای مستحکم کردن خانه اش استفاده کند... پس متشکریم 

 واما اخرین پیام تقی جان  

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد
السلام علی الحسین و علی علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین

سلام
مجددا از جوابهای پرمعنا و محترمانه شما تشکر میکنم .

نه ، من به سمت شما سنگ پرتاب نمیکنم

حرفم اینه که اگه افراد با استعدادی مثل شما یه قدری پا رو فراتر از سرگرمی صرف بذارن و در جهات دیگر فرهنگی هم فعالیت داشته باشن خیلی عالی میشد

سرگرمی و تفریح مثبت هم لازمه که باید بابت موارد مثبتی که زحمتشونو کشیدید از شما تشکر کرد
ولی بابت بعضی موارد ... گلایه...

روحیه انتقادپذیر و اخلاق شما برای من درسهای زیادی داره که ایشالله تا موقع مرگم سعی میکنم به عنوان یه درس مهم توی زندگی برای خودم ازش استفاده کنم

راستی دو تا نظر اولی که فرستاده بودم  بدون سلام علیک بود ، شرمنده ام که شرط ادب رو فراموش کردم

دیگه درس و دانشگاه به صورت جدی شروع شده و کلی کار رو سرمون ریخته
دیگه زیاد نمیتونم بیام نت و به وب شما .

از شما حلالیت میطلبم

خداحافظ

پاسخ:موفق باشید 

هویت واقعی این آقا را اینجا ببینید

 

نظر شما در مورد این اتفاقات چست؟

نظرات 20 + ارسال نظر
ali پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ق.ظ http://civil-hazer.blogfa.com

با سلام
وبلاگتو اقای زیزیگولوی عزیز دیدم مطالب خوبی داری یه نیم نگاهی کردم ولی ادرس وبتو سیو میکنم اومدم نت بهش سر بزنم
مطالبت قشنگه این اقای تقی زاده گفتن
خواستم به نوبه خودم منم نظرمو بگم که من بر خلاق جناب اقای تقی از وبت خوشم میاد مطالبش فحشا و ... نداره و کارت درسته از ادمایی که انسانیت رو زیر پا میزارن و فیلم و عکس های ضد بشریت انسانیت و ادمیت میزارن به شخصه من خوشم نمیاد ولی تو مطالب شما از این چیزا نیست یه چیزای خنده دار که به نوبه خودش خیلی خوبه به شخصه خواستم از زحماتتون تشکر کنم و درصورتی که امکان داره برام رمز ویژه رو تو وبلاگم بزار نامردی نکن بزار دیگه منم ببینم مطالبت بعضی ها مثل سخنان بزرگانو ... واقعا خوبه در کل خواستم تشکر کنم متشکرم دوست عزیز یا علی مدد بای . بای . بای .

یرای رمز باید ایمیل بزنی خودش فرستاده میشه

محسن دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:07 ق.ظ

سلام...وبلاگ به این ژرمحتوایی ندیده بودم خداییش...دمت گرم ...اون تقی هم حرفاش به مانند وزوز مگسیست در میان گلزار وبلاگ شما ممنون داداشی

sadaf دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.blackoutthesun.blogfa.com

سلام بهترین وبلاگ هست که دیدم این شخص اگه خوشش نمیاد
غلط میکنه میاد اینجا
آخه یکی نیست بگه تورو چه به وبلاگ بچه اومول

اخطار شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ب.ظ

با توجه به شکایاتی که از این سایت در مورد انتشار متون و تصاویر غیر اخلاقی و مستهجن شده است ، وزارت ارشاد وظیفه خود دانسته به شما در مورد اصلاح این وبلاگ اخطار دهد .
بر اساس ماده 14 فصل جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی هر کس به وسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی یا حاملهای داده محتویات مستهجن را منتشر ، توزیع یا معامله کند و یا به قصد تجارت یا افساد تولید یا ذخیره یا نگهداری کند، به حبس از نود و یک روز تا دوسال یا جزای نقدی از پنج میلیون(5،000،000) ریال تا چهل میلیون(40،000،000،) ریال یا هردو مجازات محکوم خواهد شد.
اخطار: اگر مدیریت وبلاگ این هشدار را جدی نگیرد ، وزارت ارشاد قادر است با همکاری پلیس فتا مجرمان را دستگیر و قانون را اجرا کند.
وزارت ارشاد اسلامی

سلام شما آی پی 2.190.105.33 هستید.... !!!!! وزارت ارشاد؟!!!!

سید تقی- رهگذر فانی- جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد
السلام علی الحسین و علی علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین

سلام
مجددا از جوابهای پرمعنا و محترمانه شما تشکر میکنم .

نه ، من به سمت شما سنگ پرتاب نمیکنم

حرفم اینه که اگه افراد با استعدادی مثل شما یه قدری پا رو فراتر از سرگرمی صرف بذارن و در جهات دیگر فرهنگی هم فعالیت داشته باشن خیلی عالی میشد

سرگرمی و تفریح مثبت هم لازمه که باید بابت موارد مثبتی که زحمتشونو کشیدید از شما تشکر کرد
ولی بابت بعضی موارد ... گلایه...

روحیه انتقادپذیر و اخلاق شما برای من درسهای زیادی داره که ایشالله تا موقع مرگم سعی میکنم به عنوان یه درس مهم توی زندگی برای خودم ازش استفاده کنم

راستی دو تا نظر اولی که فرستاده بودم بدون سلام علیک بود ، شرمنده ام که شرط ادب رو فراموش کردم

دیگه درس و دانشگاه به صورت جدی شروع شده و کلی کار رو سرمون ریخته
دیگه زیاد نمیتونم بیام نت و به وب شما .

از شما حلالیت میطلبم

خداحافظ

موفق باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ

ملت میخوان همه رو موعظه کنن
رو بابا بسیجین

سید تقی- رهگذر فانی- پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد

سلام
از جواب محترمانه و تامل برانگیز شما متشکرم
به حرفاتون فکر میکنم

به نظرم میاد که شما نتونستید اصل منظورمو درست دریافت کنید (شاید چون خودتون نخواستید)
ولی دیگه حرفای قبلیم رو تکرار نمیکنم

اگه فکر میکنید به شما اهانتی کردم یا تهمتی زدم
واقعا عذرخواهی میکنم. امیدوارم خدا ازم گذشت کنه

شما و بازدیدکننده های وبتون برای من بیشتر از اون چیزی که فکر می کنید ، محترم هستید و من حقیر با اینکه با موضوعات وب شما کاملا موافق نیستم ولی هرگز نمیتونم به خودم اجازه بدم به شما تهمت بزنم

حتی اگه منو فحشم بدید میدونم چون ناراحت و عصبانی شدید اینطوری میگید
سعی میکنم از ابراز تنفر و بدگمانی شما نسبت به خودم ناراحت نشم
ولی از بی تفاوتی شما ...

ضمنا من یه دانشجوی معمولی هستم و هرگز نمیتونم ادعا کنم که آدم خوب و کاملی هستم ، به خاطر همین هم میگم التماس دعا چون همیشه محتاج دعا هستم و : « دعای دیگران در حق انسان مهمتر از دعای او در حق خودش است »

به همه هموطنان غیور خودم منجمله شما ، احترام میگذارم
باز هم معذرت میخوام که مزاحم شدم
امیدوارم ایشالله سال خوبی داشته باشید

شرمنده ام از اینکه احساسات شما و قلب شما رو جریحه دار کردم

خداحافظ

سلام از پیام شما سپاسگذار... منظور شما را کامل فهمیدم.... نصیحت شما مربوط به کسانی است که در پی ترویج فحشا و از بین بردن روح لطیف انسانیت است... وبلاگ ما چنین چیزی را ترویج نمیکند ... هدف وبلاگ ما اینست که سعی نمایید از چیز هایی که رواج دارد و عادت شده نکاتی مثبت بیاموزد... که گویند ادب از که اموختی ؟ از بی ادبان... همچنین مثلی زیبا میگوید انسان موفق کسی است که از سنگ هایی که دشمن برای نابودی او پرت میکند بنایی محکم بسازد برای محافظت از خود...منظور از همان سنگهاست نه چیز دیگری .. به هر حال شما حق این را دارید گزارش بدهید ...یا اینکه در نظر سنجی وباگ گزینه خیلی بد را انتخاب نمایید ... ما هم حق داریم روش خودمان را داشته باشیم ... و دیگران هم حق دارند در مورد این مطالب نظریه خود را ارسال نمایند... آزادی بیان همین است البته با احترام متقابل و به دور از بد زبانی ها... بسیاری از کاربران نظریه هایی ناجور و ناسزا به نظر شما دادند اما مرام ما تایید این نظریه ها نبوده و انها را تایید نکردیم .. در ضمن احساسات و قلب ما جریحه دار نشد ... شاید سنگی که شما بسوی ما پرت نمودید همان سنگی است که زیگولی برای مستحکم کردن خانه اش استفاده کند... پس متشکریم

m-r2love پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ http:///http://m-r2love.blogfa.com/

آقاتقی حیا کن این چرت وپرتارا رهاکن
بروبابا اق تقی بیکاری؟ یامریضی؟ ماجوونای نسل سوخته دلخوشیمون به همین چیزاس درضمن هیچ کدوم هم مورد نداره

محمدرضا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ http://http://nursingeducator.blogfa.com/

سلام.به نظر من این آقایانی که دم از اسلام می زنن. همون دسته آدمایی هستند که تو آسانسورو جاهای دیگه هزار غلط دیگه میکنن.
زیگولی جان میگن در دروازه رو میشه بست ولی در دهن مردمو نه!!!

ارشیا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ق.ظ http://www.13733.blogfa.com

سلام وب باحالی داری

زهرا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ق.ظ http://wwweverythings.blogfe.com

شما ادمین زیگولی!
اول از همه یه خسته نباشید مشتی بهت میگم واسه وبلاگ عالیت!!!!!!
من خودم یه دخترم که توخونواده ی مذهبی بزرگ شدم و شاید عجیب باشه که من همچین جوابی بدم
نمیدونم!شایدم عادی باشه ولی اینروزا دلم از این آدما خیلی پره.اگه خسته نبودم حالا حالاها واسش مینوشتم و جواب واسش داشتم
شما همه ی سعی خودتو داری میکنی که محیط سالم و شادی رو واسه جوونا محیا کنی که باید بهت تبریک بگم چون به نظره من وبلاگت حرف نداره!
حتی اگه فیلترت هم کردن مثه همیشه تسلیم نشو
مطمئن باش بازدید کننده هات پشتتن
دیگه فعلن حرفی ندارم
مواظبه خودتو زیگولی باش
یاعلی

زهرا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ http://wwweverythings.blogfe.com

شماخودتوناراحت نکن!
این جور آدما یاد گرفتن اگه دکمه ی یقه شونو تاخرخره ببندنو یه تسبیح بگیرن دستشونو مدام به اینو اون گیر بدن که اینکار درسته اون کار درست نیست.این کارو بکنی خدا دوستت داره اون کارو نکنی خدا سنگت میکنه
مدام از فرهنگ حرف میزنن!کدوم فرهنگ؟
اگه منظورتون فرهنگ غنی ایرانیه که الان خیلی چیزی ازش نمونده!نصفشو عربا غارت کردن و نصفه ی دیگه اش هم خودمون دودستی داریم با فرهنگ غرب تعویضش می کنیم
من نمیدونم منظورش کدوم فرهنگ بوده اما از اونجایی که اسم کشورم ایرانه پس جوابشو در مورد فرهنگ غنی ایران زمین میدم
تو فرهنگ ایران زمین هرروز جشن و پایکوبی بوده و مردم همیشه شاد بودن
این وبلاگم که هدفش سرگرمیه و شادی و خنده
پس فکر نمیکنم کاره ضده فرهنگی کرده باشه و اما دین!
تا اونجایی که من میدونم حتی دین هم با خنده و شادی مخالف نیست هیچ خیلی هم موافقه!شما هم اگه یکم به جای حرف مفت زدن مطالعه تون رو زیاد کنید خیلی چیزا رو متوجه میشید!مثلا اینکه اسلام نشستن یه گوشه و قران و نماز خوندن و همیشه عبوس بودن نیست
اسلام خیلی قشنگ تراز این حرفاست!خداهم خیلی مهربون تر از اونی که شما با اون فکر کوچیکت خیال میکنی!نمیدونم!شاید فکر میکنید خدا اونجور که شما جیگرتون خنک میشه بقیه رو مجازات میکنه!
چیه؟نمیتونید ببیند چندتا جوون خسته از همه ی مشکلاتشون به اینترنت پناه میارن و سایت هایی مثه زیگولی حتی واسه لحظه ای هم که شده باعث بشه مشکلاتون یادشون بره!
اصن یکی مثه شماها باعث شدید اسلام قشنگمون به نظره جوونای الان سخت به نظر برسه
از نظر شما اسلام یعنی چی؟فقط دعا و نذرو نیاز واسه اون دنیا؟ این دنیا خنده و زندگی پراز شادی ممنوع؟
اگه همچین طرز فکری دارید واستون واقعا متاسفم!
واگه این وبلاگ فیلتربشه هم واسه عوامل دیگه متاسفم

sasan3214560 چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.sasan7.blogfa.com

سلام

وبت عالیه خیلی خوشم اومد لینکت کردم راست میگی بیجنبه ها نباید بیان

مهدی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ http://good-son.blogfa.com

چیزه این خارجیه به معنای بتوچس!!! بزشت نیست؟

مهم نیس

شیرین چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ http://www.firelove91.blogfa.com

سلام دوستم...
من همه ی کلیپاتونو دیدم و ب نظرم مشگلی نداشت خیلیم باحال بودن
ب این حرفام توجه نکن

... چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ http://abeautifulmind.blogfa.com

سلام
من برام جالبه وبلاگ به این خوبی چرا هنوز فیلتر نشده...
دیدنیاشو دیدم
با تبادل لینک موافقم

ایوب چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:40 ق.ظ http://www.nakhlebrahimi1335.blogfa.com

شماره بدم؟

چی؟؟؟؟؟

ایرانی نژاد پست چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:05 ق.ظ http://iraninezhadepast.blogfa.com

ایرانی عزیز

سلام

سال نو بر شما و خانواده محترم تان مبارک باد

......................................................................

یاد جوانان عزیزی را که غیرت ورزیدند و در مقابل اشغالگران عراقی ایستادند

تا امروز صدام بر ایران حکومت نکند گرامی میداریم.

همین طور گرامی میداریم یاد کشتگان فداکاری را که در مقابل اشغالگری

لشکریان چنگیز مغول و نوادگان پلیدش با نام های مستعار اشرف افغان (مغول)

و محمود افغان (مغول) ایستادند و حکومت زنازادگان افغانی را در ایران

برانداختند.

متأسفانه بر اثر غفلت برخی مسئولان و خیانت بعضی دیگر که

شاید اصالتاً از نسل زنازادگان افغانی یی باشند که در جریان تجاوزات

دسته جمعی لشکریان مغول ـ که بعداً نام مستعار افغانی را برای

یورش به ایران برگزیدند ـ ایران عزیزمان بار دیگر اسیر این

زنازادگان گردیده است و آنها خواهان تشکیل مجدد حکومت

روسپی زادگان افغانی به مرکز تهران هستند.

.........................................................................

۳۴ سال است افاغنه وطن به بیگانگان سپرده و ایران را اشغال کرده مزد بی غیرتی

می گیرند؛ بنابراین حق خودشان می دانند مثل اجداد پلیدشان چنگیز مغول و نوادگان

جنایتکارش اشرف افغان (مغول) و محمود افغان (مغول) و لشکریانشان به زنان و دختران

ایرانی تجاوز کنند و حکومت مغول ها را در ایران تأسیس نمایند.

چون وقت گذاشتی این همه نوشتی تایید میکنم والا ربطی به زیگولی نداشت

نوید چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ق.ظ http://www.Navid8.blogfa.com

سلام..
خوبین؟من اولین باره اومدم وبتون..نه رمز درخواست کردم و نه هیچ چیزه دیگه ای..
فقط هم همین پست رو خوندم..
باید به عرض آقا تقی برسونم که بهتره خودشون رو برن اصلاح کنن.چرا؟میگم دلایلش رو.
1-ما ایرنی هستیم نه عرب.به جای این عربی حرف زدن بهتره بره پارسی یاد بگیره.
2-من وب شما رو نخوندم اما فرض می کنیم پست های شما آموزنده نیست.کسی که نخواد منحرف شه نمی شه.الکی گردن کسی ننداز.اگه هم منحرف شدی پس خودت سستی گردن این دوستانی که این وب رو مدیریت می کنن ننداز.
3-از نظر من هر کسی رو تو قبر خودش میزارن شما باید به فکر خودت باشی آقا تقی.تو خدا نیستی که در مورده دیگران قضاوت کنی.
در کل نظرت محترمه به نظرم اما بزن به چاک.

ممنون از نظر شما

5433d j0k3r چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:06 ق.ظ http://tanhatarin74.blogfa.com

سلام
وبلاگتون محشره فقط یه مشکل داره
اونم لینک دانلودشه
اگه میشه تو پیکوفایل آپلود نکنید
چون سرعت دانلودش خیلی پایینه
اشک ادمو در میاره تا دانلود شه
ممنون میشم اگه رسیدگی کنید و جوابشو بهم بدید

سلام پیکو فایل ۱ گیگ آپلود مجانی داره و مخصوص بلاگ اسکای هست من دانلود میکنم سرعت خیلی خوبه نمیدونم برای شما چرا مشکل داره... حتی سرعت آپلودش هم بالاست ممنون از نظر شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد