زیگولی    zigooli

زیگولی zigooli

بلوتوث و ایمیل بازی
زیگولی    zigooli

زیگولی zigooli

بلوتوث و ایمیل بازی

برای من این است و برای تو؟؟؟؟

برای من ، خوردن یک فنجان چای داغ کنار پنجره خاطراتم بهترین  لحظه است ؛همون پنجره ای که وقتی بازش می کنم نسیمی از گذشته ها صورتم رو  نوازش می کنه. 

برای من ، قدم زدن در حیاط مدرسه ی کودکی ام و شنیدن همهمه ی بچه ها بهترین لحظه است ؛همون بچه هایی که تا دم در مدرسه صد بار قهر می کردیم و آشتی..

برای من ، نگاه کردن به غروب آفتاب و دستهایی که برای استجابت دعا به آسمون بلند میشه بهترین لحظه است ؛

برای من ، لحظه تولد پروانه  و جدا شدنش از پیله  بهترین لحظه است ؛ همون پروانه ای که  همه آرزو داریم مثل اون بالهای رنگارنگی برای پرواز داشتیم .

برای من ، دور ماندن از کسانیکه دوستشان دارم بهترین لحظه است ؛ چرا که این دوری مرا به آنان نزدیک می کند.

برای من ، گریه کردن در خفا و خندیدن در جمع بهترین لحظه است ؛ همون گریه هایی که  نه شنیده و نه دیده میشه!

برای من ، ماندن در خاطره ی کسانیکه برایشان خاطره ساز شدم بهترین لحظه است ؛ همچون کسانیکه مرا از دیروز تا فردا همراهی کردند.

برای من ، پذیرفتن حقیقت و فدا کردن خوشی های واهی بهترین لحظه است ؛ همون حقیقتی که سالهاست برایم وجود داشته .

 و در نـــهـــــــــــایــت ؛

برای من ، بهترین لحظه ؛لحظه ی تحول است ،همان تحولی که مرا به تکامل نزدیک کند و فلسفه ی وجودیم را بر من آشکار سازد.

مثل تـــــــحول و رویـــــش دوبـــاره طــــبــیـــعـــت .. ! 

چند نظر جالب که شما داده اید 

 

وبرای شما؟؟؟؟؟ نظر بدهید

نظرات 7 + ارسال نظر
شبنم پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ق.ظ http://http://man-amma-bedoneto.blogfa.com/

نمیدونم چرا نمیتونم وبتو لینک کنم

بلاکفا زیگولی رو تحریم کرده دارینم درستش میکنیم تا دو روز دیگه حله سر بزن

گمنام سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:09 ب.ظ http://yasere13.blogfa.com

سلام خواهرطرح وبلاگتون قشنگه ولی مطالبش . . .
خواهش میکنک که مطالبش روتقییربده . . . . .
اولین اخطار به شما
دو باره سرمیزنم به وبلاگت...

مثلا چی بنویسم برادر؟

hamid یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.hamid-banafsh1.blogfa.com

تنها چیزی که تو زندگیم به صورت تخصصی بهش تسلط دارم،

انتخاب آدم های اشتباه برای دوست داشتنه...! :|

s شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:40 ب.ظ

اولا 1حسی میگه داری زرنگی میکنی برای درامد خودت
این لینکهایی که به بورس ختم میشه قضیه ش چیه؟
دوما برای همچین وبی چه انتظارایی دارید شما هم
البته که آمارت میره بالا
ولی برای نظر گرفتن توقع زیادی نداشته باش
فدا مدا

البته که درآمد خوبه و زرنگی میخواد .... بورس یکی از اهداف تبلیغاتی ماست...وب مگه چه شه ؟ امار که خوبه....نظر هم که دادی

[ بدون نام ] شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام من رمزرادریافت کردم ولی هرچی می زنم نمیادچی کارکنم؟درضمن وبلاگتون عالیه

رمزو کجا میزندی؟کدوم پست؟

behnam شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.bhmup.blogfa.com

lotfan ramze matlabe masaj jens mokhalef ro be bande bedid

دریافت رمز رو بزن

لیلی جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ

توروخدا این مسخره بازیا چیه باورت میشه مزخرف ترین جایی که تاحالا رفتم وب شما بوده !!!!
یه چیط دیگه مطالبو میزارید واسه خوندن یا اینکه رمزدار کنید واسه ...!!!واقعا مسخره هستین جمش کنید این مسخره بازیا رو !!!

نظر شما محترمه خیلی ...... میتونی در نظر سنجی رای منفی بدی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد