زیگولی    zigooli

زیگولی zigooli

بلوتوث و ایمیل بازی
زیگولی    zigooli

زیگولی zigooli

بلوتوث و ایمیل بازی

حالا که حوصلت سر رفته بیا یه خورده بخندونمت

عکس طنز
 ما اگه یه خونه با 10 تا اتاق هم داشته باشیم، این 4 تا اعضای خونواده ی ما یه طوری خودشون رو تو خونه پخش میکنن که توی هیچ نقطه ای از خونه نشه تنها باشی !! یعنی بارسلون هم این طوری از فضاهای خالی زمین استفاده نمی کنه !!
http://www.corazonblanco.com/media/galeria/44/9/5/7/4/n_real_madrid_anti_barca-5004759.jpg

اونایی که میرن پیتزا فروشی و فست فود
اونوقت تو اون شلوغی میشینن فقط سالاد سفارش میدن؛
مثِ اونایی ان که میرن تایلند
واسه ادامه تحصیل !

  من عاشق آخر والیبال نشسته ام که اینا یهو بلند میشن باهم دست میدن انگار دسته جمعی شفا گرفتن!!!
 
امکان نداره بخوای ظرفاروبشوری یه جایی از صورتت خارش نگیره 
 
اصلا همون موقع که معلم اول ابتدایی مون اومد گفت:
دستگاه فتوکپی خرابه برگه از دفترتون بکنید ...
باید قید این سیستم آموزشی رو میزدم و میرفتم خارج!
 
اینایی که ایمیلها رو نخونده  "فوروارد"  می کنن ، فرزندای همونایى هستن که سال 59-58 هنوز امامِ راحل  حرف نزده بود 
زار زار گریه می زنن
 دلم میخواد لیلا فروهر رو ببینم ، ازش بپرسم خداییش چی جوری  از «ای دل تو خریداری نداری» رسیدی به اشعار مولانا و حافظ!
واللا ما هنوز ما یادمون نرفته از این گوش قر میدادی و میرفتی اون گوشه و می خوندی :
" ای دل تو خریداری نداری..."

وقتی زنم ازم پرسید: تا حالا با چند تا زن خوابیدی؟
با افتخار جواب دادم: !
.
.
.
.
.عزیزم من فقط با تو خوابیدم، با بقیه بیدار بودم
از فردای اون روز :
ساعات ملاقات 3 تا 5 عصر!

کمپوت هم گیلاس و آلبالو و آناناس دوست دارم

کل خرجی تو طفولیت واسه ری... ما کردن، تو تا تیکه پارچه کهنه بوده که قبلش دم کنی قابلمه پلو ننه م  بوده یا  زیرشلواری آقام،http://dc302.4shared.com/img/4PRCP4ii/s3/Water_Engineer-tanziran.jpg
من نمی دونم ک...ن این بچه های جدید  چه تکنولوژی  داره که باید بر...نن تو ماهی صد هزارتومن پوشک سه لایه ضد حساسیت آنتی باکتریال؟

نماز جمعه یکی از شهر ها !(حالا اسم نمی برم )
;););)

http://www.persianjoke.org/wp-content/uploads/2012/05/shiraz.jpg شمام وقتی یه ادکلن گرون قیمت میخرین ، هربار که استفاده میکنین
یه نگا بهش میندازین که یه وقت تموم نشه؟!
یا من فقط اینجوریم!؟

یکی نیست به بعضیا بگه انقدر به اون تیپ و قیافت نناز
 ما به اون آدامس ۵۰ تومنیا هم میگیم شیـــــــــک  !

رفتم کتاب فروشی میگم بوف کور دارین؟
میگه کتابشو؟
گفتم : پ ن پ خودشو ، یه فرد خیر پیدا شده که حاضر تمامِ هزینه های درمانشو متقبل شه…..!


http://www.patugh.ir/up/2012/06/cry.jpg
یکی از بهترین احساس های دنیا :
از خواب بیدار بشی و نگران این باشی که الان وقت بیدار شدنت بوده
ولی ببینی که هنوز ۲ ساعت مونده و میتونی بازم بخوابی …
خداییش بد میگم !؟

از لذایذ جدیدی که کشفش کردم :
برق بره یه چسب برداری بری تو کوچه بری با چسب
زنگ در خونه های مردم رو بچسبونی
موقع  برق اومدن یک عروسی در کوچه داشته باشید!!

http://axgig.com/images/87764262099006572311.jpg

الان یه دختره رو تو فیسبوک دیدم اسمش فوفولی فو بود.

اومدم اسمشو بخونم صفحۀ مانیتور پرِ تُف شد!


خرید خنگول خان از لوازم یدکی:
 سلام,قمه ی زیر صندلی پژو 405 سمت راننده دارید؟

فقط تو ایرانه که هر کی میمیره، فردا شبش کل فامیل خوابشو میبینن که تو یه باغ پرگل با یه لباس سفید بوده و گفته من جام خوبه.....میدونم که میگم...اون عده ای که پشت در مستراح
شماره موبایلشونو می نویسن
خدایی روشون میشه چهار روز دیگه
بگن عشقشون رو از تو مستراح پیدا کردن ؟؟؟
.اصلاً مگه دخترا میان دستشویی مردونه ؟؟؟ 


زمان ما یه آدمای خزی بودن که وقتی میخواستیم امتحان رو لغو کنیم میگفتن : ....نننععع.....ما خوندیم !

ببینم..... اینا هنوزم هستن یا نسلشون منقرض شده ???

خصوصیات آدمای خوش قیافه :

١. کم حافظه هستن

دومیش چی بود !....... چی بود .....!!!
أه ..... دوباره یادم رفت

سر جلسه امتحان یه دختره بغل دسته من نشسته بود من میگی حال کرده بودم گفتم لااقل 20نگیرم 17 که رو شاخشه خلاصه کلی باهاش هماهنگ کردم که بهت علامت دادم چطور برسونو این حرفا
.
.
.
.
.
.
هیچی دیگه تا برگه هارو اوردن دیدم بلند شد برگ هارو پخش کردو گفت بچها سرتون تو برگه خودتون باشه 
 
خوب دیگه حالا وقت نظر دادنه... طنزا چطور بودن؟
نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ق.ظ http://1me1u.blogfa.com

من که لینک کردم چرا لینک نمیشم؟؟!!

برای لینک شدن باید روی گزینه ارسال لینک در زیگولی کلیک نمایید و مشخصات خود را وارد نماید ر

دختر پاییز سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ب.ظ http://dokhtarune-paiiz.blogfa.com/

ی عااااااااااااالمه لااایک داشت...
ایول

اسمان پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ http://rasemoni.blogsky.com/

عالی بودن
خیلی خوشم اومد
لایک

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد