زیگولی    zigooli

زیگولی zigooli

بلوتوث و ایمیل بازی
زیگولی    zigooli

زیگولی zigooli

بلوتوث و ایمیل بازی

یک سوال در مورد انسان های با فضیلت اما کافر

  در سفر ژاپن حادثه ای برایم رخ داد

که برایم معلوم شد به معنی حقیقی فضیلت و انسانیت زبان و مکان و  نژاد ومذهب و رنگ نمیشناسد. زیرا در پایان سفرآمریکا و هنگ کنگ وارد ژاپن شدم, موقع بازیهای المپیک بود که در ژاپن برگزار میشد برای غذا به رستوران بسیار بزرگ و شلوغی رفتم و بعد چندین ساعت

 به جاهای دیگری رفتم ناگهان یادم امد که ساکم را که تمام زندگیم داخل  آن بود را در آن رستوران جا گذاشته ام سراسیمه رفتم و با کمال ناباوری  دیدم ساکم همانجا است و پیرمردی کنار آن نشسته است, اوگفت وقتی  دیدم ساکت را فراموش کردی با این که وقت دندان پزشکی داشتم  ماندم تا بر گردی و وقتی از او تشکر کردم و گفتم خدا به شما اجرخواهد داد

 و او در جواب گفت: من به خدا اعتقاد ندارم من به انسانیت معتقدم آنجا بود که فهمیدم در میان کافران هم انسانهای ارزشمند و با فضیلت پیدا میشوند حتی انسانهایی که فضیلت انها مشخص نیست اما ارزشمند هستند و به بشر خدمت کرده اند مثل مخترعان بزرگ حالا سوال اینجاست... تکلیف این نوع از کافران چیست؟ ایا یک انسان موحد ناکارآمد درجه بالاتری از یک انسان کافر کارآمد و ارزشمند دارد؟ آیا این دو نزد خدا تفاوت دارند؟ جواب از شما.....

نظرات 5 + ارسال نظر
شادی پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ب.ظ http://nazkabotar@yahoo.com

سلام دوست خوبم .. ممنون از مطالبتون اما میخواستم اگر ممکنه رمز نوشته هاتون رو بهم بدید
من 20 سالمه

♣ پسر پرنده ♣ پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ

دمت گرم داش محسن داری بخدا حرفای منومیزنی
مرسیییییییی
لذت بــــــــــــــردمممم
لایک
و اما جواب من
حتما تفاوت دارن خودتون فکر کنید اگه دوتاهمسایه داشتید
یکی کافر با ادب و خوب
و دیگری مسلمانی بد اخلاق و مردم ازار
انتخابتون چی بود
منکه خدایی کافر رو انتخاب میکردم
امید وارم جنبه خوندن حقیقت رو داشته باشیم نه اینکه
فقط متعصب دینی باشیم
فــــــــــــ محسن ــــــــــــــدات

شفیعی سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ب.ظ http://http://goftogubakhoda.blogfa.com/

کتاب «عدل الهی» شهید مطهری به این سوال شما جواب میدهد...

تشکر

اهدنا الصراط المستقیم پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ

ان لم یکن لکم دین،فکونوا احرارا...امام حسین ع
اگر دین ندارید ،لا اقل آزاده باشید.
این که فضیلت کدوم آدم پیش خدا بیشتره به ما ربطی نداره. اون فقط کار خداست.وظیفه ما اینه که اگر خدا رو دوست داریم،اگر قبولش داریم،اگر برای این همه نعمت که شمردنش غیر ممکنه بخواهیم کمی شکر گزاری کنیم، حرفش رو گوش بدیم.
کسی که حرف خدا رو کامل گوش کنه،قطعا مومن وآزاده است. ولی اگر کسی مثل من یه خط در میون یاد خدا باشه، فقط خودش رو خسته کرده. اون کافر شاید آزاده باشه، ولی آزادگی حداقل انسانیته! کسی که انسانیت نداشته باشه مونم و کافر بودنش فرقی نمیکنه.

محمد پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ق.ظ http://vafaaaaa

وقتی قرار نیست همه مطالبت رو دیگران مورد مطالعه قرار دهند دیگر چرا اینقدر اذیت میکنی متاسفم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد