زیگولی    zigooli

زیگولی zigooli

بلوتوث و ایمیل بازی
زیگولی    zigooli

زیگولی zigooli

بلوتوث و ایمیل بازی

اس ام اس های عاشقانه ارسال شده به زیگولی

0000000000000000000000000000000
0000000777770000000777770000000
0000077777777700077777777700000
0000777777777770777777777770000
0000777777777777777777777770000
0000077777777777777777777700000
0000007777777777777777777000000
0000000077777777777777700000000
0000000000777777777770000000000
0000000000000777770000000000000
0000000000000007000000000000000 

ازته 

;' '؛،,،؛' ';
'؛،,    ,،؛'
    '؛'   

 میگم...!
دوستت دااااااارم.. 

 

       .*"'"**.....**"'"*.
       *      Hamishe     *
        *.    Be yadet   .* 
        "*.Hastam.*"
                "*.*"       

  

 

 سلامی به گرمی آش رشته که روش باپیازداغ نوشته  دوست دارم فرشته  

 

 از شب پرسیدم چه بنویسم برای کسی که دوستش دارم؟ گفت: بی تو فردایی ندارم

ترسی ندارم از طوفان وقتی تو ناخدایی 

 

 هندونه بیار قارچ کنم  لبتوبیار ماچ کنم  

یک دروغ:دوستت ندارم  یک حقیقت:دلم برات تنگ شده  

 

اتل متل ستاره   گلم دوستم نداره   نه اس ام اس نه یک زنگ    دلم شده براش تنگ  

 

 بین رویای شبانه جستجویت میکنم،نرگس عشق منی هرلحظه بویت میکنم،برگ برگ خاطراتم راخزان بربادداد،ای گل نازبهاری آرزویت میکنم 

 

 اگه گفتی بهترین هدیه دوران عاشقی چیه   booos  

 

آسمان وقف نگاهت گل من‎ ‎ مانده ام چشم به راهت گل من هرکجاهستی وباشم گویم که خداپشت وپناهت گل من  

 

در زندگی هیچ چیز معنایی ندارد مگر معنایی که ما به آن میدهیم وتو معنای زندگی من خواهی بود  

 

یه مربع چهار تاانتها داره یه مثلث سه تا یه خط دو تا دلم میخواد دوستی تو ومن دایره باشه که انتهای نداشته باشه     

 

عشق فرآیندی است که در طی آن من به تو کمک کنم تا به خود واقعی اتنزدیکتر شوی ، نه آنچه من می خواهم  

 

هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیردکه احساس میکنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد  

 

میخواهم از چشمان تو دنیائی بسازم تا همه دنیای عاشقان دنیایم شوند 

 

دو چشمت سرزمین آرزوها ، نگاهت داستان آشنائیست 

 

در اوج یقین اگرچه تردیدی هست     در هر قفسی کلید امیدی هست  

 

بگم سلام دل میگیره ، بگم علیک دل میمیره  فقط میگم دوستت دارم ، این جور دل آروم میگیره  

 

 سکوت عاشق در برابر جفای معشوق ، فقط به خاطر حرمت عشق است   

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟¿   ایناهمه تو رودوست دارن اون که غش کرده منم!!  

از‎ بنگاه‎ معاملات‎ عشقی‎ مزاحمتان‎ میشوم‎ ببخشید‎ قلب‎ شما‎ مستاجر‎ نمیخواد‎.؟  

اسمان هر کس به اندازه معرفت اوست بی شک اسمان تو انتها ندارد 

 

  اگه توپاییزمن و تو برگ بودیم من زودترازتو میافتادم تاوقتی تو افتادی درآغوش بگیرمت. 

 

باران را به خاطر رطوبتش ،گل را به خاطر لطا فتش و تو رو به خاطر محبتت دوستت دارم 

 

 تو گران مایه ترین تصویری   من اگر قاب‎ ‎تو باشم کافیست 

 

تودنیا4چیزازهم سیرنمیشن زمین ازباران چشم ازگناه عاشق ازمعشوق من ازتو  

دنیامثل پاییزه هم قشنگه هم غمگین،قشنگیش بخاطرچشات،غمگینیش بخاطردوریت!   

 سلام من یه بوس کوچولو هستم  میتونم چندلحظه روی لپ شما استراحت کنم 

 

سه تاگل هستند که خیلی باارزشن ١گل رزسرخ که مظهر عشقه ٢گل شقایق که دلم مثل دلش خونه و ٣گلی که داره این sms رومیخونه 

 

قشنکیهای دنیایم توهستی   یگانه گنج فردایمتو هستی 

کیست که غربت رفته رایاد کند،دل غربت زده راشادکند،من نوشتم این سخن ازبهردوست،تابداند که دلم درفکراوست.

 

گاهی وقتها چشمهام به قلبم حسادت می کنه  چون تو توی قلبمی واز چشمهام دوری  

میدونی بنی ادم اعضای یکدیگرند یعنی چی؟یعنی توقلب منی  

میدونی کم‎ ‎جمعیت‎ ‎ترین جای دنیا کجاست؟   قلب منه که فقط‎ ‎تو توش ساکنی 

 

  همه‎ ‎واسه‎ ‎دوستشون‎ ‎گل‎ ‎میفرستنن‎ ‎من‎ ‎‎ ‎واسه‎ ‎گلم‎ ‎چی‎ ‎بفرستم 

 

توتنهاشعله ای هستی که خاموشت نخواهم کرد  

 

پاییز را دوست دارم چون فصل غم است غم را دوست دارم چون گریه دل است دل را دوست دارم چون عشق را به من آموخت عشق را دوست دارم چون تو را دوست دارم چون تو را دوست دارم!!  

 

در دنیا خواستار سه   چیز باش.     گل به مدت یک روز.   ستاره به مدت یک شب.  همسر  رابه مدت یک عمر. 

 

سلام چهارحرف داره عشق سه حرف داره گل دوحرف داره اما توحرف ندارى  

 

نور دلیل روشنایی است وسکوت دلیل خلوت تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شد

 

معنی زندگی و عشق رو از کفشات یاد بگیر که هر دو باهم کثیف میشن هر دو باهم تمیز میشن وباهم با آب بارون خیس میشن  اگه یکی نباشه زندگی واسه اون یکی بی معنی میشه 

 

 میگن شیشه دل نداره اماوقتی روی بخار شیشه نوشتم دوستت دارم آروم آروم گریه کرد  

 

چشماتو رو دلم دایورت کردی چیزی نگفتم حداقل از رو ویبره درش بیار تا اینقدر دلم رو نلرزونی 

 

همه چیز زندگی قشنگه حتی گریه  اما فقط با تو 

  

 اسمان راستاره زیبامیکند
باغ راگل
عشق رامحبت
چشم رااشک
دل مارایادتو 

 

گرچه دوست نمیخرد مارابه ریالى  ولی نفروشم تارمویش به جهانى

 

 من گلم توگلزار من ساحلم تودریا  من شاخه ام توریشه  

 همیشه‎ iloveyou

گلی به گوشه ی جمالت معرفت ومرامت  اجازه صادر کن‎ دلم بشه به نامتون  

 

 گرکسی به دل نشست نشستنش‎ ‎مقدس است
حتی اگرنبینمش
 همین برای من بس است 

 

20سال ٢٠روز٢٠بوس ٢٠شاخه گل برای تو که بیستی افسوس که پیشم نیستی  

 

بیا اینجا صداقت میفروشم
برای تو محبت میفروشم
بیابه نگاه‎ ‎تو ای دوست
دلم را زیر قیمت میفروشم  

 

خواب اصحاب کهف قصه تکراری ماست / ما همانیم که در غار دلت پوسیدیم . . .

 

همه دایره ی دوست گرفتار شدند / بی نوا دل که در این دایره پرگار نشد ،
عاشقان سایه گریز و سایه ی یار شدند / یار از خون دل عشق خبردار نشد ،
چشم ها مست ز هوشیاری و در خواب شدند / خواب از یاد رخ دوست بیدار نشد . . .

 

چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد ،
چه نکوتر آنکه مرغی ز قفس پریده باشد ،
پر و بال ما بریدند و در قفس گشودند ،
چه رها چه بسته مرغی که پرش بریده باشد . . .

 

عشق فرآیندی است که در طی آن من به تو کمک کنم تا به خود واقعی ات
نزدیکتر شوی ، نه آنچه من می خواهم . . .

 

هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد
که احساس میکنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد . . .

 

غم ها چو کوه گشته و بیداد میکند / عمرش دراز باد آنکه ز ما یاد میکند . . .

عشق زیباست ، اما وقتی بی وفائی را دیدی ، عشق را مجازات نکن . . .

 

میخواهم از چشمان تو دنیائی بسازم تا همه دنیای عاشقان دنیایم شوند . . .

 

خدا حافظ برای تو رهائی داشت / برای من غم تلخ جدائی داشت . . .

 

سردفتر عالم معانی عشق است / سر بیت قصیده جوانی عشق است
ای آنکه خبر نداری از عالم عشق / این نکته بدان که زندگانی عشق است . . .

 

دو چشمت سرزمین آرزوها ، نگاهت داستان آشنائیست
امان از آن زمان که قلبم ، گرفتار خزان یک جدائیست . . .

 

در اوج یقین اگرچه تردیدی هست / در هر قفسی کلید امیدی هست
چشمک زدن ستاره در شب یعنی / توی چمدان ماه ، خورشیدی هست . . .

 

گاهی به درد دل خود میخندم ، خلق دارد تصور که دلی خوش دارم . . .

 

بی تو من از نسل بارانم ، چون ابر بهارانم گریانم
بی تو من با چشم گریان ، سیل غم برد آشیانم . . .

 

بگم سلام دل میگیره ، بگم علیک دل میمیره
فقط میگم دوستت دارم ، این جور دل آروم میگیره . . .!

 

مینویسم” د ی د ا ر”
تو اگر بی م ن و دل تنک منی ، یک به یک فاصله ها را بردار . . .

 

دوای درد غم خنده باشد ، خوشا آنکه ز غم دل کنده باشد
غم دنیا نخور ای یار دیرین ، که هر کس غم خورد ، بازنده باشد . . .

 

دلم زیباترین دل هاست امروز / درون این دلم غوغاست امروز
دلم را در طبق بنهاده بودم / دهم آن را به دست یار امروز . . .

 

وقتی کسی نیست که به دادت برسه ، داد نزن
شاید از سکوتت بفهمند که چقدر درد و غم تو وجودته . . .

 

پیام آشنائی مهربانیست / دل بی مهر را دانی بها نیست
فقط دانم که انسانهای عاشق / هم از غم های عالم رها نیست . . .

 

تو را در مثنوی پیدا نکردم / حضور دیگری پیدا نکردم
سرودم هر غزل تنها تو بودی / برایت ثانوی پیدا نکردم . . .

 

دوبیتی های من غم میشمارند / رباعی های من نم میشمارند
غزل هایم برای دیدن تو / قطره های باران را میشمارند . . .

سکوت عاشق در برابر جفای معشوق ، فقط به خاطر حرمت عشق است 

نظرات 2 + ارسال نظر
پونیکا پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام
قشنگ بود اما بعضیاش قدیمی بود
اما در کل خوب بود
خسته نباشی

ali جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

palihasan@yahoo.com
سلام
رمز ویژه رو میخواستم لطفا برام ایمیل کنید
با تشکر

اول باید خودتون به زیگولی ایمیل بزنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد