زیگولی    zigooli

زیگولی zigooli

بلوتوث و ایمیل بازی
زیگولی    zigooli

زیگولی zigooli

بلوتوث و ایمیل بازی

دست دست دست ها بی دست ها دستها

دستها !
یک توپ بسکتبال تو دست من تقریباً 19 دلار می ارزه .یک توپ بسکتبال تو دست مایکل جوردن تقریباً 33 میلیون دلار می ارزه.بستگی داره تو دست کی باشه .

-------------------------------------------------

یک توپ بیس بال تو دست من شاید 6 دلار بی ارزه .یک توپ بیس بال تو دست راجر کلمن 4.75 میلیون دلار می ارزه.بستگی داره تو دست کی باشه .
-------------------------------------------------
یک راکت تنیس تو دست من بدون استفاده است .یک راکت تنیس تو دست آندره آقاسی میلیونها می ارزه ...بستگی داره تو دست کی باشه .
-------------------------------------------------
یک عصا تو دست من می تونه یه سگ هار رو دور کنه .یک عصا تو دست موسی دریای بزرگ رو می شکافه .بستگی داره تو دست کی باشه .
-------------------------------------------------
یک تیرکمون تو دست من یک اسباب بازی بچگانه است .یک تیرکمون تو دست داوود یک اسلحه قدرتمنده .بستگی داره تو دست کی باشه  
------------------------------------------------
دوتا ماهی و پنج تیکه نون تو دست من دوتا ساندویچ ماهی میشه .دوتا ماهی و پنج تیکه نون تو دستای عیسی هزاران نفر رو سیر میکنه .بستگی داره تو دست کی باشه .

-------------------------------------------------

همونطور که می بینی، بستگی داره تو دست کی باشه .پس دلواپسی ها، نگرانی ها، ترس ها، امیدها، رویاها، خانواده ها و نزدیکانت رو به دستان خدا بسپار چون ...بستگی داره تو دست کی باشه .
-------------------------------------------------
این پیام تو دستای توست .باهش چی کار می کنی؟
بستگی داره تو دستای کی باشه !

روز خوبی داشته باشی نظری هم بذار
نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ق.ظ http://hohoalirezaaa.blogfa.com/

نوید چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:24 ب.ظ

عالی بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد